purple pills

Då har man varit borta härifrån ett tag och jag tänkte försöka mig på en summering om vad som har hänt. I korta drag.

Jag har jobbat som en dåre på diverse olika ställen och blivit ett snäpp närmre min drömbil. Jag var i Paris med pappa och hade en fantastisk start på våren. Veckan efter åkte jag till Prag med klassen och hade en helt fantastiskt rolig resa. Uteserveringarna har öppnat och där har jag spenderat ett antal eftermiddagar och kvällar med rosevin och fina vänner. Igår var det valborg och stadsparken var precis lika awesome som alltid annars!

Om 40 dagar tar jag studenten. Och om 70 dagar åker jag och Anna till Rhodos och har årets svinigaste resa.
Life is good.

Katy Perry - E.T.


Kommentarer
Postat av: Anonym

wie welcome back :D

2011-05-01 @ 23:45:52
URL: http://lhmrin.blogspot.com
Postat av: bästis

svineri på rhodos <3!

2011-05-04 @ 11:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0