in the mood for all his kissin'

Nu ska jag alltså summera min helg. Och eftersom jag flitigt använt min iphone och dokumenterat det mesta med bilder så kör vi på det. Fredagen började med en god lunch på Mando med min pappa. På kvällskvisten kom Vippi hem till mig och vi lagade mat för att sen styra oss mot Möllan. Där stannade vi tills vi blev utkastade av vakten och i lördags var vi välförtjänta av varsin pizza. Sedan åkte jag till sjukhuset för att hälsa på min farmor (glömde ta bild) och kvällen spenderade jag hemma framför tvn med mamma.
Igår åkte jag till sjukhuset återigen (tog inga bilder igen.. vem vill se bilder på ett sjukhus egentligen?) och sen åkte jag och Vippi till bokskogen för en hurtig promenad (glömde ta bild... var nog inte så effektiv som jag trodde).
Sedan var det Big Brother och självklart såg jag och Vippi tillsammans.

Idag började skolan igen och sen åkte jag hem till katten som jag passar just nu, fast idag var sista dagen. Mitt sista sportlov har passerat som en fläktande vind. Tråkigt läge.

OK, let's go!

Deep Blue Something - Breakfast at Tiffany's


Lunch på Mando.


Var på Mascot till stängning.


Jesper och pappa Rambo.


Pizza med Vippi.


Gollig katt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0