ta min hand och visa vägen

Idag mina vänner, är det den 19 september. Det är valdag och idag bestämmer du om framtiden.

Du bestämmer om du vill ha en arbetslinje eller en bidragslinje. Ifall du vill ha en regering som visar ekonomiskt ansvar eller ifall du vill ha en regering som tror att det finns en sedelpress. Ifall du ska få välja själv vilken skola du ska gå på och vilken läkargrupp du vill tillhöra, eller ifall politikerna ska göra det åt dig.

Idag väljer du ifall regeringen ska fortsätta att göra det billigare för företag att anställa ungdomar och göra det enklare att starta företag eller ifall du vill att det ska införas en ungdomsskatt som gör det dubbelt så dyrt att anställa en människa under 26.

Vem vill du ha som statsminister på måndag?

Jag röstar för framtiden och för jobben.
Jag röstar för ett ansvarfullt Sverige.

Gör du det också, rösta på Alliansen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0