det här blir en prövning

Oj vad längesen jag skrev här. Förlåt förlåt förlåt mina trogna läsare.
En snabb resumé vad som har hänt sen sist:

- Oslo. En fruktansvärt bra helg med fruktansvärt bra människor. Sightseeing, maskeradfest och himla massa mys. Bussresa med en sjukt jobbig norrman och världens sämsta service på donken. Åh vad jag är glad att jag er, tack för allt!

- Ullared. Vad finns det att säga? Fyra tjejer, en bil och den sjukaste stora affären. Kan inte bli så mycket bättre. Det var kaos men jag hade det fantastiskt roligt. V var virriga hönor i 7 timmar och när jag kom hem var jag helt slut. Wow.

- Mysfika med Elin, 50 minuters ryggmassage, en hel del jobb, galen fika med John och jag har haft världens bästa höstlov. Igår avslutade jag lovet med en grymt god middag med Ida och Johanna på Mando och idag har jag inte rört mig ifrån sängen.

Imorgon börjar skolan och jag vet inte om jag är laddad eller inte. Det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0