över tiotusen

Maskeraden i fredags spårade, men oj vad kul vi hade. Alla möjliga var där, från japanska hello kitty-lovers och präster till pippi långstrump och karlsson på taket. Vi hade både Ceasar och Mimmi Pigg där och läkare, clowner och indianer förgyllde vår kväll. Hur trevligt vi hade märktes i lördags när klockan ringde vid halv åtta och det var dags för Moderaternas nomineringsstämma. Men det var bara att pallra sig upp och när stämman var klar gick jag, Elias, Emil och Matilda och fikade. Efter ett tag joinade Karolina oss och strax därefter även Noria och Darko.

Vid halv fem kom Chickan och hämtade mig och vi krängde en fin pizza på Belezza, för att sedan åka hem till mig och mysa. En galen kväll med en tokig biltur när vi skulle köra Anna och Erica till deras buss, Whoop whoop och några cider på Barcelona. Vi avrundade med en märklig men trevlig taxitur hem och somnade skedandes.

I söndags käkade jag och Chickan frukost på McDonalds och sedan tog jag en råmysig fika med Antonia och Tilde i flera timmar. Gosigt. Kvällen tillbringade Tilde här och sen somnade jag sött i min gosiga säng, hoho.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0