det står i boken

Igår hämtade jag min bror som äntligen kom fram till malmö trots ca 2 timmars försening. Det var himla mysigt att träffa honom igen. Sedan fick jag och Annika stressa som dårar till centralen igen. Varför blir det alltid så att när du har som mest bråttom så får du flest rödljus? Vi sprang från parkeringen till tåget och vi lyckades till och med få sittplats. I Helsingborg kom Tilde på, och sedan hoppade hon jag av i Ängelholm medans Annika fortsatte till Båstad.

En supermysig fika med Tilde, Antonia och Maria i ett par timmar där vi pratade om allt mellan himmel och gjort. Vid åtta tog jag och Tilde tåget tillbaka och jag var väl hemma runt tio. Då fick jag plugga som bara den och sen somnade jag gott runt ett. Imorse ringde klockan kvart i sju och nu befinner jag mig i skolan, rättare sagt på en rättskunskapslektion. Efter skolan ska jag träffa ett par vänner, sedan plugga och ikväll blir det maskerad. Nice!


Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Ha en jättebra tisdag! :D

PUSS ^^,

2010-03-09 @ 13:47:33
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0