det är svårt att bevisa

Igår efter skolan blev det en supermysig fika på Tasty House med Hanna, Ida, Johanna och Tea för att fira Johanna som fyllde 19. Hanna tog bussen med mig och sen körde jag henne hem så vi fick lite extratid att prata, och när jag hade lämnat henne så åkte jag och hämta Annika. Vi hyrde en fin film och åt något konstigt godis som rimmade.

Nu sitter jag i skolan och har privatjuridik. Sen har jag psykologi, slutar 16,40 och efter det ska jag sitta på stadsbiblioteket med Caroline tills dem stänger. Jag spyr bara jag ser min "att göra-lista". Wish me luck!



Jag och Pälli i skolan.

Kommentarer
Postat av: pälliwoo

måste bara påpeka att det heter affärsjurudik!

2010-03-02 @ 15:32:47
Postat av: käädddi

HAHAH FYFAN VAD DU ÄR KASS PALLE, det heter rättskunskap!

hahahaha

2010-03-03 @ 23:59:21
URL: http://gantslirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0