to the spirit of the night

Året har börjat bra och de senaste dagarna har fyllt mig med glädje från tår till axlar.
Stieg Larsson sista film "Luftslottet som sprängdes" med Karolina, fika med Elin, stanmys med Ellen, körskola, bowling och Lemongrass med familjen, ostbricka & vin med Ida, Karolina, Hanna och Johanna, nomineringsmöte i Lund, lång & kall men väldigt mysig utefika med Louise, god smoothie med Flipps och massvis med kärlek.

Imorgon börjar skolan, på lördag flyttar Oskar till London och på söndag ska jag se min största kärlek Pete motherfuckin Doherty.

Xx

Jag saknar att dricka vin på gården mitt i natten.
Jag saknar Michaels galna ryck att gå på promenad över Lidingöbron kl 04 (se bild).
Jag saknar att kunna gå i blommiga klänningar och solglasögon.
Jag saknar gröna lund och munkbrohallens kycklingsallad.
Jag saknar sommaren, re:Call 09 och vissa väldigt fina människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0