my life, your entertainment

2010. Mmm. Tvåtusentio. Tjugohundratio. Åhh.

Nytt år, nya förhoppningar och nya mål. 2009 har varit ett riktigt skitår med ett par fördelar. Om jag tänker tillbaka på 2009 kommer jag tänka Obama, finanskris och svininfluensa i helhet. Sen lite Michael Jackson, klimatmöten och Stieg Larsson på det.
Ska jag summera det lite mer personligt så tänker jag:

msu. egypten. kyrkan. siesta. sluta på posten. börja på mcdonalds. berlin. the killers. valborg hos johanna. smask. europaparlamentsval. piteå. siesta. midsommar i viby. en ordentlig jävla livsförändring. re:call. chlorine festival. ståuppkomik. inneboende i flera veckor. linnea. göteborg ett x antal gånger. stockholm ännu fler. pride. kbkvällar. jag fyllde 18. mufs arbetsstämma. coldplay. tyskland och bordershop. ray davis. utbildningar. rosabandetgalan. idol. tatuering. fotbollsgalan. zlatan.

Jag tappade vissa vänner och fann andra. Vissa är bra och vissa är lite bättre.

Nyår var iaf grymt med mysig middag hos Johanna, spårat tolvslag och galen natt på kb. Nu är det 2010 och nu kör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0