en ny dag kommer

Nu slutade sportlovet för en halvtimme sen och jag känner ångest. Jag vill inte tillbaka till skolan och till de stora högarna av böcker. Jag har haft ett kanonlov och gårdagen toppade. Jag har inte haft så kul på länge. Middag och förkrök med Chickan och Amanda hos Anna med kortspel, 70talsmusik (90tal kanske...) och alldeles för mycket alkohol. Vidare till Barcelona där vi hade det riktigt kul. Shottade jäger, tequila och sambuca - dock inte samtidigt. Taxi hem vid 5 och då deckade jag, Chickan och Anna i en liten säng. Trång, varmt men helt ok mysigt.

Imorgon kör vi, 6 veckor till påsklov!



Amanda toppade kvällem genom att dansa in i en staty.
Första bilden är inatt när det hände.
Andra bilden är ca 12 timmar senare, hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0