står och väntar tyst

Jag kan ärligt säga att jag inte är någon djurvän. Jag hatar alla möjliga djur förutom typ katter. Katter är något jag avgudar och gärna hade velat vara själv, men resten av djuren har jag helst i form av päls, skinn eller kött. Min mamma däremot, hon är en helt galen djurvän. Inte nog med att vi har två katter hemma, men när jag skriker till mamma att det är en spindel i taket och att jag vill att hon dödar den svarar hon att: "Den bor ju här!".
Hon har talgbollar och fågelbon överallt i hela trädgården, hon har myggbon i varje växt vi har och nu har hon även börjat slänga ut russin till de äckliga fåglarna på uppfarten. Skönt att inte alla är som henne.

Och när vi ändå pratar om djur så vill grisen Ilijas säga hej, he he he.


Kommentarer
Postat av: Elin

Ajo, tina går oxå hem =)

2010-02-15 @ 16:58:37
URL: http://elinericsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0