aldrig ensam

Jag klarade teorin. Och jag var så glad. Jag tänkte - äntligen är körkortet mitt. Yes, nu kan jag köra till farmor och fika. Jag kan köra till Vallåsen istället för åka buss med hela skolan. Jag kan köra till stämman och jag kan till och med köra till Ullared.

Sen kuggade jag uppkörningen och blev så bitter. Körkortet blev inte mitt och jag får gott sätta mig i bussen tillsammans med resten av skolan och åka till Vallåsen. Men jag har bokat ny uppkörning. Så jag kanske kan åka till farmor och fika i slutet av veckan iaf.


Du är min stjärna och jag är så glad för dig.
Snart kommer du hit <3

Kommentarer
Postat av: Ebba

VÄRLDENS FINASTE TJEJER!!!!

2010-02-09 @ 23:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0