ingen kommer hit för att återvända

Inom loppet av en månad har jag varit i tre olika länder, kört igenom fem olika länder och sovit i sju olika sängar i lika många olika städer.
Jag spenderade fem fantastiska dagar i London med min underbara familj, och hade det riktigt gytt. Solsken, oxford street och en fin kaffe i handen. Lite Camden Market, Leicester Square och 10 Downing Street på det och vi blev riktiga turister, men oj vad gosigt vi hade det.
När jag landade på Kastrup efter min Englands-vistelse hade jag ca 2h på mig att duscha och packa om, för att sedan åka till Bryssel. Det räcker med att jag säger att det var den roligaste resan jag någonsin har varit på, resten lämnar jag åt skvaller-tanterna.

Veckan efter jag kom hem från Bryssel åkte jag till Göteborg med Annika och hade skitkul. Lite kexchokladheadbands, frallor till frulle och julmusik, KY-akademien, Nordstan och galenskaper med GPSen. Men kul hade vi!
Två veckor senare bar det av mot rikskonferens i Halmstad där vi taggade val, debatterade skolpolitik och valde ny styrelse. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0