time for a new challenge

Sitter just nu på en buss på väg upp mot Göteborg. En spontanresa har väl ingen dött av och jag kan lova att jag är trött. Gårdagen var lång men mysig och inkluderade lunch på Jensen med Matilda, lite strosande på stan, en kopp kaffe och slutligen mys med Karolina. Vid halv sju körde jag mamma till jobb och vid sju träffade jag Annika och vi hyrde en fin film till kvällen. Kan lova att varken min tv, digitalbox eller dvd funkade som den skulle så det blev mest slötittande och en hel del prat om massa fina människor.
Klockan ringde 05,30 imorse och nu har jag precis passerat Helsingborg. Är framme i Göteborg vid halv tolv och där får vi se vart vinden tar oss.

Annika och jag, jättefina på nyår :)

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0