on the evening train

Nu har jag varit 18 i 16 dagar, haft höstlov i 51 timmar och varit rökfri i 97 timmar. Tro det eller ej, men i onsdagseftermiddag bröt jag mina sista cigaretter, med både Hanna och Oskar som vittnen. Det har varit gråt och rädsla blandat med frustration och osäkerhet.
Förra helgen inleddes med en förfest at casa del Kattiwoo och fortsatte på KB.. Det kändes på lördagsmorgonen när jag och Oscar försov oss och fick ta tåget 09 istället. Det vaknades UM och jag var pepp. Mycket folk, grymma talare och en najs middag på kvällen slutade med kebab på Mängi och Robins hotellrum och på tok för mycket konspirationer.
Veckan har gått fort, och nu är det söndag igen. Igår skrev jag högskoleprovet och det var en upplevelse i sig. Kvllen spenderades hos Hanna med Johanna och vi myste med gurka och morötter med lite dirr på det.

Nu har jag precis duschat och ska kolla slutet på Bonde söker fru.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0