the way i are

Alltså jag har inte uppdaterat på nästan två veckor och mycket har hänt. Förtillfället är jag myndig och hade ett hejdundrans 18årskalas i lördags. Tack som fan för det allihopa!
Tyskland röstade fram en borgerlig regering - hurra. Påven hyllade Berlinsmurens fall för cirka 120 000 personer och firade frihetens seger för det som skedde för 20 år sedan - hurra.

Obama får Nobels fredspris vilket är helt oförståeligt. Den som förstår varför får gärna ringa mig. Svenska Hollywoodfruar är det programmet på 11 år som har lockat flest tittare hos tv3 och Sverige är ute ur VM ifall inte Malta vinner mot Italien vilket inte lär hända.

Jag är 18 och jävligt lycklig, och nu ska jag skriva en hemtenta om Estonia.

Nikki & Rich - Cat & Mouse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0