i walked this floor

Jag hade en jättemysig dag och en totally crazy night under min vistelse i Göteborg. Vad hände är frågan som många ställer sig. Vad hände INTE?
I tisdags träffade vi först Micke och Gustaf ett tag för att sedan åka hem till Kristines föräldrar och äte en god tisdagsmiddag. Efter en sjukt lång väntan på bussarna tog vi oss hem till Christian där Patrik, Roy, Johnny, Jimmy och Christian väntade och det blev en kväll/natt utan dess like. Det kan jag ju lova.

Kom hem till fina Malmö ionsdags och skulle ha en fin filmkväll med Annika. Vi hyrde film, köpte popcorn och körde hem till Patrik där han och Eddie gjorde ännu en natt till galen. I torsdags träffade jag Fredrik som var i Malmö. Vi promenerade lite i stan och sedan på kvällen var det dags för Rosa Bandet-galan. Det var väldigt trevligt och oerhört häftigt att se Percy få stående ovationer när han skänkte en miljon.

I fredags kände jag mig gammal när jag gjorde mina ärenden, så som att besöka banken - hämta kemtvätt & åka och handla. När klockan blev tre träffade jag Matilda för en matbit och sen åkte jag hem igen. Vid fem körde jag till Sturup för att hämta min fina bror som kom hem och sen när vi kom hem väntade en god familjemiddag.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0