im glad i saw that

Jag är numera stolt ägare till en fin liten svart iPhone 3gs. Har ägt den i ca 60 timmar och jag kallar mig själv redan för nörd. Ligger i min säng och är äckligt nöjd med denna dagen. Jag har tagit en mysig fika med Elin, strosat runt på stan med Hanna och Johanna och haft en mysig söndagsmiddag med min familj.
Mattias Johnsson gjorde så att Djurgården får fortsätta i Allsvenskan 2010 också och jag har gett min pappa hans Fars Dag-present och han blev kanonglad. PLUS att alla killar jag ville vann tjejerna i Ensam Mamma Söker.

(Efterfest hos mammas pojke... ha ha)

Jag vill vara en av dem dära lyckliga människorna som vinner typ 100 000 i postkodlotteriet. Tråkigt att mina fina grannar inte köper lotterna då. Nu ska jag sova och imorgon är det måndag igen.

xx
Kan någon gissa vad? he he



Kommentarer
Postat av: elin

Tack för en mysig stund idag du!



"Efterfest hos mammas (omogna) pojke", hahaha!

2009-11-08 @ 23:16:16
URL: http://elinericsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0