travel the world and the 7th seas

Tänk att det är nästan två veckor sen jag uppdaterade. Hmm, vad har hänt käddiwo? Jag skyller allt på skolan, har haft så vidrigt mycket nu. Religionsarbete på psykologiarbete på svenskaprov på matteprov. Håller på att spy på böcker nu men så är det väl på alla skolor.
Något annat jag spyr på är hela grejen med flyktingfrågan i Vellinge. Det är pinsamt, vidrigt och ironiskt på en och samma gång. Jag skäms för fan, och det borde Vellinge också göra.

Annars mår jag äckligt bra. Dagen har bestått av Louise, utvecklingsamtal, Helen, oxfile och nu Idol. Temat ikväll är kärlek och jag sitter här och gråter. Jag sitter och tänker tillbaka på olika relationer, vänskap som kärlek, som man har haft. Människor som har försvunnit och människor som har kommit till. Personer som har svikit och personer som jag skulle vilja ge all kärlek i hela världen.

Puss på er, ni underbara människor.

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Det var vackert skrivet. Kärlek är som syre - utan överlever man inte.

2009-11-20 @ 21:17:03
Postat av: C

Instämmer med föregående talare. Fint skrivet vännen <3

2009-11-23 @ 21:47:37
URL: http://wessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0