we need pills to sleep at night

Har spenderat senaste timmen med att kolla på Kreti och Pletis film dem gjorde när dem var på vår förbundsstämma förra året. Mycket roande. "Vi är fan större i MUF än vad vi är i vänstern, vad gör vi för fel?"
Det är nostalgi på hög nivå och jag har haft ett leende på läpparna genom hela filmen.

Eftersom klockan har slagit över 00 så är det lillejulafton idag och imorgon är det the day. Jag är spänd, förväntasfull och känner hur ett lugn har lagt sig över mig. Lite pirr i magen och väldigt sugen på lussekatter, he he. Imorgon blir det en sista tripp intill stan och de sista julklapparna skall inhandlas.

När jag satt och tänkte på detta blogginlägget innan hade jag så mycket som jag ville skriva och få ut, men nu när jag skriver bara för att så kommer det inte speciellt mycket vettigt. I'll do another try tomorrow!

Xx


Kommentarer
Postat av: anki

miss you katze :( ses efter nyår och skit? :D

2009-12-29 @ 18:20:56
URL: http://annnnika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0