saker jag älskar;

sova. pangkakor. vitamin wells. scrubs. mamma och pappa. sverige. konsum i djupadal. sol. gosiga koftor. politik. rosévin. vykort. ordspråk. coldplay. uteserveringar. jesus. morgonmys. thomas sabo. adventsljus. vakna med the voice. måla. converse. starka vodkadrinkar. brunbrända ben. min iphone. tjejkvällar. laktosfri mjölk. gummistövlar. nybäddad säng. karaeoki. musik. att sjunga. mina fina vänner. lukten av bensin. köra i mörker med hög volym. få mvg. sydsvenskan. promenader. mina brödrar. vaniljglass med chokladkross. fredageftermiddagar. st paul de vence. wikipedia. powernaps. kyrkan. resor. fika hos farmor. fotoalbum. den 25e. planering. katter. film. festa. äta god mat. frihet. framtid. glädje. skratt. leenden. värme. omtanke. kärlek.

Kommentarer
Postat av: annnika

ingen annika där inte.. schysst katti (u)

2009-12-07 @ 13:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0