jag är kär i det sista kapitlet

Helgen började grymt. Snabbisfika med Elin, Louise, Linda och Lina som togs över med en heldag på stan med Matilda. Supermysigt att strosa runt där i flera timmar. Sedan mötte jag upp Karolina, vi tog oss hem till mig tillsammans och klockan sju var vi placerade på Malmö Arena och på Idol. AWESOME!
Vi spelade in skivor, sjöng karaeoki, klädde oss som idoler, fotograferades med idolerna, sjöng, dansade och hade en grym kväll. Vi träffade Elin Kling, skrev brev till Katrin Zytomierska, Mariette åkte ut och hela arenan gungade. Riktigt grymt.
I lördags spenderade jag dagen med Michael. Vi käkade lunch på Böfhuset och pratade om allt mellan golv och tak. På kvällen delade jag och Louise på en bag in box för att sen spendera kvällen på Möllan med både pinsamheter och desto fler trevligheter.

Söndagen blev mys. Det var första advent och skyltsöndag. Ljus tändes, julkörer sjöng och julklappar inhandlades. Sen började veckan igen och prov har avklarats och inlämningar har skickats in.

Det går bra nu, kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0