med ena foten utanför

Kan känna någon form av att jag gärna hade gått en mysig promenad i ett vårigt och soligt Paris just nu. Gärna med en kaffe i handen, en mysig halsduk och ett par snygga solbrillor. Och en näve goa vänner, självklart.

Men man ska inte klaga. Här ligger jag i soffan och kollar Solstorm. Erik vann Idol i fredags och det var freakin awesome. Andreas kan hugga av sin högra arm för hans röst, jag kan hugga av min vänstra arm för hela honom.
Igår var det dags för Petrispexet efterföljt av lite drinkar, och idag hämtade jag min fina bror som kom hem.

Om fyra dagar är det jullov, elva dagar julafton och om arton dagar är det nyårsafton. Vad fan hände? Det var ju förra veckan vi satt och skålade med champagne med tjejerna hemma hos Anna? Tiden står stilla samtidigt som den går så feruktansvärt fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0