and i will hand them out

Veckan har gått fort och thank god its friday! Pete ställde in konserten förra veckan vilket gjorde mig väldigt bitter men jag ersatte honom med Karolina och vi hade en supermysig kväll ändå. I söndags hade vi vårt traditionella julbak och huset fylldes med lussekatter, pepparkakor, knäck, mandelmusslor och ischoklad.

Måndagen och tisdagen spenderade jag mestadels tid med Ebba, Gustaf, Sara och Darko och det finns inte så mycket att säga. Bosniska köket, slivovica, fåååågel, hets med en gps, tusen och en natt - och lite kall pizza, självklart.

Resten av veckan har jag haft tre körlektioner, elevrådsmöte, litteraturseminarium, nobelmiddag, tandläkaren, juridikprov och väldigt mycket mys med Helen. Idag är det fredag och ikväll är det idolfinal.


överallt på jorden finns människor som vet
att regnet alltid faller i tid och evighet


Kommentarer
Postat av: Ebba

taaaack för fantastiska dagar katti!!! <3

2009-12-11 @ 18:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0